Forum www.535c.fora.pl Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Og├│lnie jestem zadowolonna z kolca...

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.535c.fora.pl Strona G│ˇwna » Sprawdziany Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
Og├│lnie jestem zadowolonna z kolca...
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zaczynam siŕ uczyŠ ...



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 664
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Post Og├│lnie jestem zadowolonna z kolca...
Zamiast tego 1 kostk─Ö roso┼éow─ů i ┼éy┼╝k─Ö sosu sojowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
na drugim jest endo, jesli w tym cyklu sie nie uda, to od nastepnego na pol roku zastrzyki na endo i moze sie uda udroznic drugi. zmyl tlusta plame plynem do naczyn-powinno pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to Ty wyluzuj i czytaj dok┼éadniej, a b─Ödziesz wiedzia┼éa o co mi chodzi, bo ja nie m├│wi─Ö, ┼╝e kto┼Ť o wzroscie 174cm nie mo┼╝e mie─ç 56cm w pasie
Turcy sa zakompleksieni i chamscy - tylko z takimi niestety mialam do czynienia.
Odpowiedzia┼é, ┼╝e to zale┼╝y od stopnia nasilenia tego dr─Ötwienia i dodatkowych objaw├│w z tym zwi─ůzanych.
[link widoczny dla zalogowanych]

ggggg zagladasz tu jescze?jak bardzo boli wstrzykniecie aquamidu?jak dlugo to trwa?jestem bardzo wrazliwa na bol bije sie zastrzykow mnie nawet znieczulenie miejscowe boli [link widoczny dla zalogowanych] Urodzimy na Z.
jestes pewna ze dobrze je wykonujesz? Fryzjerka bardzo dok┼éadna, konkretna chocia┼╝ spokojna i pow┼Ťci─ůgliwa na pocz─ůtku. forum powstalo dla swobodnej wymiany mysli i pogladow, wiec kazdy ma pelne prawo do tego.. ja mam kolczyk w pepku przebicie boli przez 3 sekundy na zagojenia najlepsza jest masc tribiotic kosztuje ok 1,50 . A poza tym borowinka jest super przyjemna.... [link widoczny dla zalogowanych]
A nie raz zdarzy┼éo si─Ö tak ze kochali┼Ťmy si─Ö 5-6 razy w ci─ůgu nocy... Ja z okolic K┼éodzka -10 min. dac jakis adres gdzie mozna znalezc takie prace lub podac miejsce gdzie mozna sie czegos blizej na ten temat dowiedziec... Z tego co napisalas wnioskuje,ze byla to umowa na przedplaty. procent szans na zaci─ů┼╝enie YOU ARE NOT ALONE 3majcie si─Ö
Norprolac ma najpierw opakowanie startowe, kt├│re kosztuje ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
FeBe - ty gdzie wychodzisz ?
Tadeusza Kantora 2.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam was wszystkich,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny ja nie neguj─Ö niczyjej decyzji.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym Kinga Rusin jest prywatnie zwi─ůzana z MArcinem Mellerem, koleg─ů z pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A pani to pewnie ZSZ skończyła.
Goiło sie pół roku, i z tego co wiem to u moich koleżanek też tak długo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak dla corki, ktora za nim jest szalona i z powodu ze sie boje od niego odejsc tkwie przy nim.

Polecam pierogi ze szpinakiem i Fet─ů!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Powa┼╝nie!
3 a┼╝ strach my┼Ťle─ç. elektronicznym termometrem lekarskim Nie mieszka w Polsce, tylko w Katarze do kt├│rego latam co roku na wakacje.Ja jestem po mamie Chrze┼Ťcijaninem i w og├│le nie czuje si─Ö Arabem, chocia┼╝ taki plus ┼╝e bardziej podobam si─Ö dziewczynom, bo mam niebieskie oczy i ciemne w┼éosy. wiecie moze ile powinno sie wypijac wody dziennie? [link widoczny dla zalogowanych]
B├│l ten nie by┼é mocny ale ci─ůg┼éy, nyj─ůcy. Ja nie jestem zadowaolona z pracy dr.Bromy poprostu spaskudzi┼é mi piersi ,i ma┼éo tego nie przyznaje sie do swojej winy tylko kreci i wciska jakies g┼éupotu ,poprostu odmawia poprawki ,oczywi┼Ťcie jak zap┼éace to on mi ja zrobi . Moze i pupcie ma fajna ale nie mozna byc symbolem sexu z taka twarza (twarza dziecka) bo to pedofilia Ja na dr─Ötwienie bra┼éam ASPARGIN podaj─Ö wam link poczytajcie mo┼╝e co┼Ť si─Ö dowiecie. Pozdrawiam Inna sprawa ┼╝e je┼Ťli ma si─Ö 18l i 5 kg nadwagi to g┼éupota jest bra─ç co┼Ť takiego a tak si─Ö dzia┼éo i laski bez kontroli zatruwa┼éy si─Ö ale to ju┼╝ kategoria bezm├│zgowie a w takim przypadku to i aspiryna potrafi zaszkodzi─ç............ SamaSama :
spalilam sobie wlosy okropnie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kt├│ra┼Ť z dziewczyn, kt├│re maja uniewa┼╝nienie mo┼╝e powiedzi─ç czy rozmowa z psychologiem jest batdzo ci─Ö┼╝ka?
tam na pewno pomoga ci stylistki albo instruktorki
[link widoczny dla zalogowanych]
Szukam pani Agnieszki Weiss, która całe lata pracowała na ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam duze piersi ladny nos ale gruby brzuch ..przydalo by sie odessanko..ale ful kasy nie mam ..lipa!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e ju┼╝ po weekendzie ca┼éy sp─Ödzi┼éam na uczelni, bo sesja pe┼én─ů par─ů, wi─Öc 3 egzaminy mia┼éam
serdecznie
Po pewnym czasie przestałam ćwiczyć i znów zaczęłam się objadać, więc lekko utyłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najgorsze jest to,┼╝e mnie ci─ůgle boli.Wyda┼éam 500 z┼é a teraz mo┼╝e si─Ö oka┼╝e si─Ö,┼╝e musz─Ö go usun─ů─ç
[link widoczny dla zalogowanych]

hydraulicznymi kupi─ç ┼╝mijk─Ö, sprzedawca wyt┼éumaczy jak j─ů u┼╝ywa─ç. [link widoczny dla zalogowanych] zapraszam
ciekawa ta zupka. Pozdrawiam! Bella ; Jednym z przeciwwskazań jest zagrożenie nowotworowe. Nie ma chyba czegos takiego jak uzupełnieie cena jest uzalezniona od zużycia preparatu moze to byc 1 ampułka lub pół mysle ze pół ampułki to połowa normalnej ceny będe wiedziała jak sie ponownie wybiore. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam wszystkich przed i po operacjach, wszystkich ju┼╝ zdrowych i zdrowych niebawem Toxo mo┼╝e si─Ö uaktywni─ç dopiero po 16-20latach. i marz─Ö ┼╝eby kiedy┼Ť zobaczy─ç 5 z przodu!!!!!! hehe, obudzily sie bestyje ja tez z niepokojem wyczekuje pierwszego spotkania z takim przerosnietym, wlochatym przystojniaczkiem , brrrrr. Prosz─Ö tu lub na maila [link widoczny dla zalogowanych]. Leki sprzedawane bez recepty, mimo ┼╝e w dawkach zalecanych przez lekarzy s─ů bezpieczne, mog─ů by─ç przyczyn─ů gro┼║nych komplikacji, a nawet zgonu. Aga
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bol min─ů┼é po tygodniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cele mam ro┼╝ne...taki restart organizmu,wieczne problemy hormonalne,waga...Przeczyta┼éam wiele z fachowej literatury,wiele prze┼╝yc i blog├│w o tej tematyce a mimo to prosz─Ö o wsparcie wszystkich forumowiczow w walce o siln─ů wol─Ö,bardzo tez chcia┼éabym skorzysta─ç z waszego do┼Ťwiadczenia i wiedzy(forum to ┼Ťledz─Ö od dluuuugiego czasu,a mimo to i tak pewnie niewiele wiem)...B─Öd─Ö relacjonowa─ç kolejne dni...jestem Wam z gory bardzo wdzi─Öczna za wszystko pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam troch─Ö wi─Öcej u┼Ťmiechu w ten pochmurny dzie┼ä nie zaszkodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Bula, trzymasz si─Ö? Chcia┼éabym sprzedawa─ç u┼╝ywan─ů odzie┼╝ dzieci─Öc─ů, w├│zki, ale tak┼╝e i zabawki, ale nie wiem gdzie pozyskiwa─ç te rzeczy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do 5dniowaglodowka [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawe ile os├│b maj─ůcych stan zapalny wa┼éu paznokciowego i udaj─ůcych si─Ö do chirurga na ci─Öcie tak naprawd─Ö si─Ö okalecza, w imi─Ö wrastaj─ůcego paznokcia maj─ůc de facto stan zapalny nie poch─ůdz─ůcy od mechnicznego uszkodzenia sk├│ry.
walll sie i dymaj zaliczylam juz 50-tke z rana i powiem Wam, ze po tym tygodniu na czczo z rana wiecej tluszczu mi z brzucha zeszlo niz po 1,5 miesiaca wieczornej walki albo mam omamy Calkiem niedawno mialam zabieg korekty starej blizny. mam opuchniet─ů buzie szyje jako┼Ť tak─ů zwi─ůtcza┼éa i po┼éykac trudo i wogole deprecha i sina na dekoldzie siniaki i na szyji a wy jak mia┼éy┼Ťcie !? Wcale nie wygl─ůdam jak inne kaczorkowe usta. [link widoczny dla zalogowanych]
jakimi to metodami np. teraz mam troche bardziej wyrabane na ludzi i nosze spodenki jakie chce widac mi kawaleczek blizny okolo 2 3 cm i mysle ze nikt nie zobaczy jak zobaczy to trudno A jak wygl─ůda┼éy Twoje pierwsze kroki w szukaniu pracy jako impiegata, po jakim czasie zacz─Ö┼éa┼Ť sie o ni─ů stara─ç? kotlety mielone, grzyby duszone, sa┼éatka z kapusty z majonezem. Ja tez mam pewne problemy. mysle ze to znowu fa┼észywa opinia i kolejny atak na brome prawie we wszystko jestem w stanie uwierzyc ale napewno nie w to ze broma odm├│wi┼é poprawki za darmo moze przyjdziesz wkleisz foty na forum [link widoczny dla zalogowanych] co? w przypadku zachorowania na Aids lub w innych przypadkach os┼éabienia odporno┼Ťci organizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie jestem do ko┼äca przekonana czy MY ┼Üwiadkowe powinny┼Ťmy same organizowa─ç wiecz├│r-tak jest w stanach ale niekoniecznie u nas, ja b─Öd─Ö wszystko planowa─ç z pann─ů m┼éod─ů, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
jakby pod tymi czarnymi ) pomalowane na mocny r├│┼╝ , fajnie to wygl─ůda┼éo.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Pi▒ 2:56, 11 Kwi 2014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.535c.fora.pl Strona G│ˇwna » Sprawdziany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin